21 Ekim 2015 Çarşamba

Keçe Kapı Süsü

Merhabalar,
Çok şey birikti buralara uğramayalı yine. Çok boşladım blogumu farkındayım ama hep bir bahane buluyorum kendime nedense, halbuki seviyorum aslında burada olmayı, yazmayı, yaptıklarımı paylaşmayı...
1 Haziran'da ikinci kızımızı kucağımıza aldık çok şükür, on gün sonra beş aylık olacak artık miniğim. Benimde kendime gelmemin zamanı geldi çok şükür.
Neyse efendim çok deşelemeden hamileliğimin son demlerinde aldığım bir siparişi, hatta iki siparisi paylaşacağım bugün. Sevgili Atlas ve Mila ikizlerin kapı süslerini bol fotoğrafla sunuyorum sizlere.
Ayrıca broşları ve hediyelik sabunları da benim elimden kendilerinin...
Takı yastıklarını da ben yaptım kendilerinin bu arada ama onları ilerleyen günlere saklayayım artık...









Sevgiler
Serap Karacan
sevgiatolyesi@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder