3 Eylül 2014 Çarşamba

Çerçeve İle Devam...

Merhabalar merhabalar merhabalar...
bugün çok boşlukta hissediyorum kendimi.. Sebebi ise yavrucağızımın kreşe başlamış olması tabiki... Kendisi pek istekli gidiyor üç gündür maşallah devamı da aynı gelir umarım. Bende iki gündür evrak, eşya, tahlil sonuçları toplamacayla uğraştığım için çok anlamamıştım ama bugün evde yalnız kalınca anladım... İnanmazsınız evde ne yapacağımı şaşırdım. Meğer ne çok alışıkmışım ben yavruma. Bütün odalara girip girip çıkıyorum sabahtan beri.
Dedim boş boş dolanma serabım otur bir yazı bari yaz :)
Baktım yayınlamayanlar fotoğraf klasörüne, çerçeveyi seçtim bugün için :)



Anlaşıldığı üzere :) babalar günü için hediye olarak sipariş verildi kendisi.
Güle güle kullanılması dileklerimle..
Her bakışlarında yürekleri ısınsın inşallah :D

Sevgiler
Serap Karacan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder