27 Ağustos 2014 Çarşamba

Devam...

Merhabalar;
Bilekliklerden devam ediyorum yine..

 Morlu set hediye götürülmek için sipariş verilmişti. Umarım beğenilmiştir...

 
Bu saat tanıdığım çok tatlı bir bayana ait... Güle güle kullansın...

                                            

 Bu bileklik benim efendim, aynısından sipariş de yapıldı, çok hoşuma gidince bana da :)



 Bu su yeşili bileklik de benim :) Bu modeli bilekliklere bakarken pandoranın sitesinde görmüştüm ve dedim madem yapabiliyorum benimde olmalı :D benim bitiş noktasında pandora yazılı metallerim yok sadece ama olsun onlarsız da mutluyum :)...


 Yukarıdaki mavi ve pembe bileklikleri yine kendime yaptım... Ama sakın yanlış anlaşılmasın hepsinden önce sipariş olarak yapmıştım...

Bu dörtlü de özel renk siparişlerden...

Aslında geriye dönüp bakınca aynı bilekliklerden defalarca yapmışım, bu yüzden aynı olanları tekrar yayınlamıyorum. Aynı ürünler üzerinde dolaştırıp sıkmayayım sizleri de değil mi? :)

Bu günlük benden bu kadar...

Sevgiler
Serap Karacan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder