28 Şubat 2013 Perşembe

Kumaş

Antalya'da yaşayan arkadaşlar ucuz kumaş bulamamanın ne olduğunu bilirler :)
Hele bir de benim gibi acemi iseler ve hurdaya yeterince dikiş ayırıyorlarsa çok daha iyi anlarlar.
Her sabah işe giderken akşam dönerken bir dükkan görüyordum evime yaklaşık 1 km uzaklıkta, ama tabi sabah kapalı akşam kapalı.. Yaklaşık 2 aydır kazıdım beynime mutlaka gidicem ayarlayıp. Cumartesi günü attım yavrucağızımı pusetine, hadi annem dedim hava da güzel gezelim :) Gittim kumaşçıya...
İçeriye bir girdim ki top top yığınla penye tarzı kumaşlar, dedim perakende satışınız yok muuuu? Ben kaç zamandır buraya gelmek için öldüm bittim... Acıdı galiba adam tamam açık olanlardan alabilirsin istediklerini.
Kilosunu 10 TL'den verdi ama en küçük kumaşım 1,5 metre. Toplam 10 kilo kumaş almışım o da olsun bu da olsun diye diye :)
En alttaki çiçekli kumaş ve sarı, pembe kumaşlar kızımın seçtikleri :) Bundan da alalım anne diye diye bütün kumaşları elledi neredeyse yavrum.
En üstteki açık pembe kumaş en küçük parçalardan. Bayıla bayıla aldım çok tatlı. Kızıma birşeyler yaparım diye tabiki... Yeşil olanın rengi, dokusu çok güzel. Valla onu alırken kendimi kaybetmişim galiba biraz çünkü 7 metre falan almışım :)
İnşallah bu alma hastalığım bir yerde durur. Yoksa evde bize yaşayacak alan kalmayacak gibime geliyor. Allahtan kullanmadığımız bir oda var da orada depolayabiliyorum. (Kullanmadığımız derken; ütü yaptığım dikiş diktiğim, vs. vs. vs.)

Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder